середа, 26 травня 2021 р.

Проповідь: Гріх Адама та праведність Христа

 

Тема: «Гріх Адама та праведність Христа»

Вступ

Слава Богу! Чи може якась людина назвати себе праведною? Або ж навпаки настільки грішною, що не може претендувати на будь-яку праведність? З питанням гріховності стикається кожна людина, яка задумується про своє положення перед Богом. Сьогодні ми поговоримо про гріховність та праведність з біблійної точки зору, що Біблія говорить нам про гріх та благодать.

Виклад

Відкриємо Рим. 5:12-21

12. Тому то, як через одного чоловіка ввійшов до світу гріх, а гріхом смерть, так прийшла й смерть у всіх людей через те, що всі згрішили.

13. Гріх бо був у світі й до Закону, але гріх не ставиться в провину, коли немає Закону.

14. Та смерть панувала від Адама аж до Мойсея і над тими, хто не згрішив, подібно переступу Адама, який є образ майбутнього.

15. Але не такий дар благодаті, як переступ. Бо коли за переступ одного померло багато, то тим більш благодать Божа й дар через благодать однієї Людини, Ісуса Христа, щедро спливли на багатьох.

16. І дар не такий, як те, що сталось від одного, що згрішив; бо суд за один прогріх на осуд, а дар благодаті на виправдання від багатьох прогріхів.

17. Бо коли за переступ одного смерть панувала через одного, то тим більше ті, хто приймає рясноту благодаті й дар праведності, запанують у житті через одного Ісуса Христа.

18. Ось тому, як через переступ одного на всіх людей прийшов осуд, так і через праведність Одного прийшло виправдання для життя на всіх людей.

19. Бо як через непослух одного чоловіка багато-хто стали грішними, так і через послух Одного багато-хто стануть праведними.

20. Закон же прийшов, щоб збільшився переступ. А де збільшився гріх, там зарясніла благодать,

21. щоб, як гріх панував через смерть, так само й благодать запанувала через праведність для життя вічного Ісусом Христом, Господом нашим.

 

      I.          Через Адама прийшов гріх, а через гріх запанувала смерть бо всі згрішили.

А. Адам перший згрішив.

1. Адам мав лише одну заповідь від Бога, якою він знехтував.

2. До Адама не було  гріха.

3. Після Адама гріх продовжувався.

Б. Через гріх запанувала смерть.

1. До гріхопадіння ніхто не вмирав.(смерть фізична).

2. Адам втратив першотворний звязок з Богом.(смерть духовна).

3. Смерть стала неминучою.

В. Всі згрішили.

1. Під час гріхопадіння через Адамів гріх всі стали грішними.

2. Не було безгрішних після Адама.

3. Хоч закону не було та гріх вже був.

 

ІІ. Через Христа прийшов дар благодаті та дар праведності для життя всіх людей.
А. Дар Благодаті.

1.    Дар - це те за, що ми не платили.

2.    Дар благодаті виправдовує від багатьох прогріхів.

3.    Благодать можна отримати тільки через Христа.

Б. Дар праведності.

1. Праведний лише один Христос.

2.Лише через Христа приходить оправдання.

3. Праведність треба прийняти.

В. Для життя всіх людей.

1.Кожен може отримати праведність.

2. Як гріх через Адама поширився на всіх людей, так і праведність через Христа поширюється на всіх.
3. Потрібно визнати Ісуса Христа нашим Господом щоб благодать через праведність  запанувала.

 

ІІІ. Відміність між гріховністю Адама та праведністю Христа.

А. Відмінність в результаті.

1.Гріх Адама приніс смерть і осуд.

2. Праведність Христа принесла життя і виправдання.

3.Кожна людина може обрати або гріх Адама або праведність Христа.

Б. Відмінність в сутності.
1. Адам приніс гріх через непослух.

2.Христос приніс праведність через послух.

3. Адам знехтував Божою волею.

4.Христос виконав Божу волю.

В. Відміність в силі.

1. Гріховність посилюється законом.

2. Благодать посилює праведність.

3.Гріховність  панує до смерті.
4. Благодать панує до життя вічного.

Заключення

          Через Адама в світ прийшов гріх, а через гріх запанувала смерть бо через одного всі згрішили. Через Христа ж навпаки прийшла праведність та благодать для життя всіх людей, які виправдовуютьс через Нього. Так як через переступ одного всі підпали під осуд, так через послух Іншого всі мають виправдання. Як через гріх одного підпали до влади смерті, так через праведність іншого отримали життя. Щоб отримати гріховність непотрібно нічого робити, щоб отримати оправдання необхідно прийти до Господа!